Det här är något man bara drömmer om och aldrig tror ska hända en själv

Eurojackpot vinnare 2021 recension svensk

Initieringen av detta lotteri inspirerades av EuroMillions, ett annat europeiskt lotteri med attraktiva priser. Diskussionen hade börjatmen det var inte förrän då de deltagande länderna slutförde ett avtal om att organisera EuroJackpot. EuroJackpot officiellt inleddes den 23 marsvilket är datumet för den första ritningen. Andra europeiska länder märkte snabbt potentialen i det nya lotteriet. Spanien och Italien anslöt sig strax efter den första teckningen, och idag deltar totalt 18 länder i att organisera detta spel.

Mer läsning

Bekantskap Eurojackpot — Enorma vinster Eurojackpot är ett lotteri för spelare från flertal länder runt om Europa. Spelet promenerar ut på att pricka fem akt rätt av femtio samt två bruten tio stjärnnummer. Vid dragning så dras fem nummer mellan ett och femti samt två stjärnnummer. Om du tillåts fem plus två rätt är ni garanterad en vinst av minst 10 miljoner Euro.

Spela på andra typer av Lotto med ännu större vinsten

Agera Aktuellt Spelguide Prenumeration Jackpotstatistik Vinnare Relaterat Det här är något man blott drömmer om och aldrig tror skall hända en själv Efter fem veckors vinsttorka hittade Eurojackpot tillbaka till Sverige i samband med fredagens dragning. Tillsammans fredagens miljonvinst till södra Stockholm inneha länet kammat hem fyra av årets sex miljonvinster. Den vinnande raden tillsammans fem rätt fanns Läs vidare Visste du att Mer Jackpotstatistik miljoner mot fem Jönköpingsbor som delar på Eurojackpot Fredagens dragning av Eurojackpot levererade den femte jackpotten någonsin till Sverige. Vinsten på miljoner kronor gick till en andelsspel som fem Jönköpingsbor delar gällande. Mångmiljonspelet såldes av City Gross inom Jönköping.

Irritation blev glädjechock

Eurojackpot vinnare — Vinnarhistorier på ett ställe! Innehåller annonslänkar Spelbolag - Bäst inom test Listan är uppd: Klicka Armé för hela listan » Eurojackpot vinnare? Vilka har vunnit Eurojackpot utomlands samt vilka har gjort det i Sverige?

Eurojackpot (2021. március 12.)